Συσκευασία

Το προϊόν μου είναι τόσο καλό που δεν την χρειάζεται

Συσκευασία

Μια κοινή χρήση των συσκευασιών είναι η εμπορία. Οι συσκευασίες και οι ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εμπόρους για να ενθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν
το προϊόν. Η συσκευασία χρησιμοποιείται επίσης για ευκολία και μετάδοση πληροφοριών. Τα πακέτα και οι ετικέτες επικοινωνούν με τον τρόπο χρήσης, μεταφοράς, ανακύκλωσης ή απόρριψης της συσκευασίας ή του προϊόντος.

Βασικότερες λειτουργίες της συσκευασίας:

 

  1. Ταυτοποίηση προϊόντος: Η συσκευασία χρησιμεύει ως αναγνώριση του προϊόντος.
    Ένα προϊόν συσκευάζεται σε δοχείο ειδικού μεγέθους, χρώματος και μορφής για να διατηρεί τη διαφορά του από τα προϊόντα των ανταγωνιστών.
    Για παράδειγμα, το κόκκινο κουτάκι της Coca Cola αναφέρει και προβάλει ξεκάθαρα τον παραγωγό της ακόμη και από απόσταση.
  2. Προστασία του προϊόντος: Η κύρια λειτουργία της συσκευασίας ΠΡΕΠΕΙ να είναι η παροχή προστασίας στο προϊόν από ακαθαρσίες, έντομα, υγρασία και θραύση.
    Για παράδειγμα, τα προϊόντα όπως το μπισκότο, η μαρμελάδα, τα τσιπς κλπ.,
    πρέπει να προστατεύονται από την άμεση επαφή με το περιβάλλον.
    Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι σφιχτά και αεροστεγώς σφραγισμένα
    και συσκευασμένα.
  3. Ευκολία: Η συσκευασία οφείλει να παρέχει ευκολία στη μεταφορά του προϊόντος από το ένα μέρος στο άλλο, στην αποθήκευση και στην κατανάλωση.
    Για παράδειγμα, τα νέα πλαστικά μπουκάλια της Coca Cola καθιστούν ευκολότερη τη μεταφορά και την αποθήκευση τους.
  4. Προώθηση προϊόντων: Η συσκευασία απλοποιεί το έργο της προώθησης των πωλήσεων.
    Οι συσκευασίες των προϊόντων που καταναλώνουμε έξω ή στο σπίτι μας, μας υπενθυμίζουν συνεχώς το προϊόν και τα συναισθήματα που μας προκαλεί. Με αυτόν τον τρόπο, η συσκευασία εκτελεί το ρόλο ενός παθητικού πωλητή. Κατά συνέπεια, αυξάνει τις πωλήσεις.

Οι Υπηρεσίες Μας

01

Ονομασία Επιχείρησης/Εταιρίας/Προϊόντος

Το Brand name είναι το όνομα της επιχείρησης με το οποίο συστήνεστε στο κοινό σας. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία προβολής σας στην αγορά.

02

Λογότυπος

Το Brand Logotype,είναι ο λογότυπος της επιχείρησής σας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ._ Είναι ο τύπος γραφής του ονόματος της επιχείρησης σας.

03

Σήμα

Το Brand Logo ή αλλιώς Trademark, είναι το ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ σας. Είναι το σχέδιο/εικονίδιο το οποίο συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σας.

04

Σλόγκαν

Το Tagline ή αλλιώς Slogan είναι η προωθητική φράση η οποία προσαρμόζετε και εφαρμόζετε σε όλες τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της.

05

Εταιρική Ταυτότητα

H εταιρική ταυτότητα, (corporate identity), ήταν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση παρουσιάζονταν στο κοινό της (όπως πελάτες, επενδυτές, προσωπικό).

06

Έντυπα

Φυλλάδιο/κατάλογος/φέιγ βολάν (Brochure), είναι όλα μορφές ενημερωτικών εντύπων τα οποία συνήθως υπηρετούν κάποια μορφή διαφήμισης.

07

Φωτογραφία

Αυθεντικό και μοναδικό υλικό εγγυάται άρτια προβολή. Βρισκόμαστε στην εποχή της εικόνας. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με εκατοντάδες εικόνες που μεταφέρουν μηνύματα.

08

Σήμανση εσωτερικού/εξωτερικού χώρου

ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ. H σήμανση μιας επιχείρησης έχει τεράστια σημασία και επιρροή στα συναισθήματα του κοινού της όπου και αν εμφανίζεται.

09

Διαφήμιση

Για να έχετε πραγματικά αποτελεσματικό μάρκετινγκ για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μήνυμα που να ταιριάζει στο μέσο που επιλέγετε.