Εταιρική Ταυτότητα

Άλλο η δική σου, άλλο της επιχείρησής σου

Εταιρική Ταυτότητα

H εταιρική ταυτότητα, (corporate identity), ήταν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση
παρουσιάζονταν στο κοινό της(όπως πελάτες, επενδυτές, προσωπικό).
Η εταιρική ταυτότητα ήταν ένας ευρύς συνδυασμός χρωμάτων, γραφικών, λεκτικών, τυπογραφικών, ακουστικών, βίντεο ή άλλων εφαρμογών/τεχνικών, που παρείχαν στο σύνολό τους μια ενιαία εικόνα
για την επιχείρηση,για το πρόσωπο και την επιτυχία της.

Αυτός ο ευρύς συνδυασμός εφαρμογών οργάνωσης, προβολής και προώθησης, σε συνδυασμό
με τα συναισθήματα και τις απόψεις που προκαλεί στο κοινό της εκάστοτε επιχείρησης
Ονομάζετε σήμερα πλέον BRANDING!

Στην γραφιστική, η έννοια της εταιρικής ταυτότητας έχει προσαρμοστεί και περιοριστεί
σε κάποιες βασικές εφαρμογές μέσο των οποίων η επιχειρήσεις επικοινωνούν με το κοινό τους
όπως: επαγγελματική κάρτα, επιστολή, φάκελοι αλληλογραφίας, ντοσιέ παρουσίασης.

Οι Υπηρεσίες Μας

01

Ονομασία Επιχείρησης/Εταιρίας/Προϊόντος

Το Brand name είναι το όνομα της επιχείρησης με το οποίο συστήνεστε στο κοινό σας. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία προβολής σας στην αγορά.

02

Λογότυπος

Το Brand Logotype,είναι ο λογότυπος της επιχείρησής σας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ._ Είναι ο τύπος γραφής του ονόματος της επιχείρησης σας.

03

Σήμα

Το Brand Logo ή αλλιώς Trademark, είναι το ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ σας. Είναι το σχέδιο/εικονίδιο το οποίο συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σας.

04

Σλόγκαν

Το Tagline ή αλλιώς Slogan είναι η προωθητική φράση η οποία προσαρμόζετε και εφαρμόζετε σε όλες τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της.

05

Έντυπα

Φυλλάδιο/κατάλογος/φέιγ βολάν (Brochure), είναι όλα μορφές ενημερωτικών εντύπων τα οποία συνήθως υπηρετούν κάποια μορφή διαφήμισης.

06

Φωτογραφία

Αυθεντικό και μοναδικό υλικό εγγυάται άρτια προβολή. Βρισκόμαστε στην εποχή της εικόνας. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με εκατοντάδες εικόνες που μεταφέρουν μηνύματα.

07

Σήμανση εσωτερικού/εξωτερικού χώρου

ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ. H σήμανση μιας επιχείρησης έχει τεράστια σημασία και επιρροή στα συναισθήματα του κοινού της όπου και αν εμφανίζεται.

08

Συσκευασία

Οι συσκευασίες και οι ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εμπόρους για να ενθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν το προϊόν.

09

Διαφήμιση

Για να έχετε πραγματικά αποτελεσματικό μάρκετινγκ για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μήνυμα που να ταιριάζει στο μέσο που επιλέγετε.