Έντυπα

Ποιος θα το διαβάσει;

Έντυπα

Φυλλάδιο / κατάλογος / φέιγ βολάν (Brochure), είναι όλα μορφές ενημερωτικών εντύπων
τα οποία συνήθως υπηρετούν κάποια μορφή διαφήμισης.

Στα τυπωμένα έντυπα, η μορφή, το μέγεθος, η ποιότητα του χαρτιού και ο αριθμός σελίδων τους,
εξαρτάται από τις απαιτήσεις του διαφημιστικού στόχου τους καθώς και από τον όγκο του υλικού
που περιέχουν και τις περισσότερες φορές περιορίζεται και από το κόστος παραγωγής τους.

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδων και γενικότερα του διαδικτύου, τα «τυπωμένα» έντυπα, έχουν περιοριστεί σε τεράστιο βαθμό και τείνουν να εξαλειφθούν.
Την θέση τους παίρνουν πλέον «ψηφιακά» έντυπα συνήθως σε μορφή PDF*.

Αυτό το γεγονός αποτελεί μεγάλη «ευκολία» στον δημιουργό του εντύπου (στα ψηφιακά έντυπα),
διότι δεν υπάρχει περιορισμός σελίδων και χώρου με αποτέλεσμα την πολύ καλύτερη αισθητική.
Επίσης είναι πολύ οικονομικότερα, διότι το κόστος παραγωγής και διανομής τους, συνήθως υπερέβαινε κατά πολύ μεγάλο ποσοστό εκείνο της σχεδίασης τους.

Ενώ ένα ψηφιακό έντυπο, μπορεί κανείς να το διανέμει σε απεριόριστη ποσότητα και
σε απεριόριστους αποδέκτες μέσω ενός και μόνο ηλεκτρονικού μηνύματος (email).

 *(portable document format – φορητή μορφή εγγράφων)

Οι Υπηρεσίες Μας

01

Ονομασία Επιχείρησης/Εταιρίας/Προϊόντος

Το Brand name είναι το όνομα της επιχείρησης με το οποίο συστήνεστε στο κοινό σας. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία προβολής σας στην αγορά.

02

Λογότυπος

Το Brand Logotype,είναι ο λογότυπος της επιχείρησής σας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ._ Είναι ο τύπος γραφής του ονόματος της επιχείρησης σας.

03

Σήμα

Το Brand Logo ή αλλιώς Trademark, είναι το ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ σας. Είναι το σχέδιο/εικονίδιο το οποίο συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σας.

04

Σλόγκαν

Το Tagline ή αλλιώς Slogan είναι η προωθητική φράση η οποία προσαρμόζετε και εφαρμόζετε σε όλες τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της.

05

Εταιρική Ταυτότητα

H εταιρική ταυτότητα, (corporate identity), ήταν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση παρουσιάζονταν στο κοινό της (όπως πελάτες, επενδυτές, προσωπικό).

06

Φωτογραφία

Αυθεντικό και μοναδικό υλικό εγγυάται άρτια προβολή. Βρισκόμαστε στην εποχή της εικόνας. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με εκατοντάδες εικόνες που μεταφέρουν μηνύματα.

07

Σήμανση εσωτερικού/εξωτερικού χώρου

ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ. H σήμανση μιας επιχείρησης έχει τεράστια σημασία και επιρροή στα συναισθήματα του κοινού της όπου και αν εμφανίζεται.

08

Συσκευασία

Οι συσκευασίες και οι ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εμπόρους για να ενθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν το προϊόν.

09

Διαφήμιση

Για να έχετε πραγματικά αποτελεσματικό μάρκετινγκ για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μήνυμα που να ταιριάζει στο μέσο που επιλέγετε.