Ονομασία Επιχείρησης / Εταιρίας / Προϊόντος

Τι να το κάνω το ψαγμένο όνομα;

Ονομασία Επιχείρησης / Εταιρίας / Προϊόντος

Το Brand name είναι το όνομα της επιχείρησης
με το οποίο συστήνεστε στο κοινό σας.
Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία προβολής σας στην αγορά.
Ένα εμπνευσμένο όνομα, το οποίο εκπέμπει:
Συναισθήματα: πάθος, χαρά, ικανοποίηση
Aξίες: εμπιστοσύνη, ποιότητα, αξιοπιστία,
μπορεί να απογειώσει την πετυχημένη παρουσία σας στην αγορά
και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις και τα έσοδά σας.

Πρέπει να είναι: ευνόητο, ευφάνταστο, πρωτότυπο
και να περιγράφει/εκπροσωπεί το ποιοι είστε και τι προσφέρετε.

Η κατοχύρωση του «Brand name» ονόματος της επιχείρησής σας,
είναι εξίσου σημαντική όσο είναι η σωστή επιλογή του.*

Οι Υπηρεσίες Μας

01

Λογότυπος

Το Brand Logotype,είναι ο λογότυπος της επιχείρησής σας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ._ Είναι ο τύπος γραφής του ονόματος της επιχείρησης σας.

02

Σήμα

Το Brand Logo ή αλλιώς Trademark, είναι το ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ σας. Είναι το σχέδιο/εικονίδιο το οποίο συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σας.

03

Σλόγκαν

Το Tagline ή αλλιώς Slogan είναι η προωθητική φράση η οποία προσαρμόζετε και εφαρμόζετε σε όλες τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της.

04

Εταιρική Ταυτότητα

H εταιρική ταυτότητα, (corporate identity), ήταν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση παρουσιάζονταν στο κοινό της (όπως πελάτες, επενδυτές, προσωπικό).

05

Έντυπα

Φυλλάδιο/κατάλογος/φέιγ βολάν (Brochure), είναι όλα μορφές ενημερωτικών εντύπων τα οποία συνήθως υπηρετούν κάποια μορφή διαφήμισης.

06

Φωτογραφία

Αυθεντικό και μοναδικό υλικό εγγυάται άρτια προβολή. Βρισκόμαστε στην εποχή της εικόνας. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με εκατοντάδες εικόνες που μεταφέρουν μηνύματα.

07

Σήμανση εσωτερικού/εξωτερικού χώρου

ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ. H σήμανση μιας επιχείρησης έχει τεράστια σημασία και επιρροή στα συναισθήματα του κοινού της όπου και αν εμφανίζεται.

08

Συσκευασία

Οι συσκευασίες και οι ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εμπόρους για να ενθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν το προϊόν.

09

Διαφήμιση

Για να έχετε πραγματικά αποτελεσματικό μάρκετινγκ για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μήνυμα που να ταιριάζει στο μέσο που επιλέγετε.