Σήμα

Αφού έχω «λογότυπο» τι να το κάνω το σήμα;

Σήμα

Το Brand Logo ή αλλιώς Trademark, είναι το ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ σας.

Είναι το σχέδιο / εικονίδιο το οποίο συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σας.
Ο ρόλος του είναι η δημιουργία συναισθηματικής σχέσης / σύνδεσης του κοινού σας
με το όνομα της επιχείρησής σας.

Το σήμα σας οφείλει να είναι ευανάγνωστο σε κλίμακα
από πολύ μικρή (1cmX1cm) έως πάρα πολύ μεγάλο
ώστε να προσαρμόζετε παραμένοντας ευανάγνωστο
σε κάθε είδους εφαρμογή και ανάγκη.

Επιβάλλεται να ταιριάζει με τούφος / είδος της επιχείρησής σας,
(αυστηρό, φιλικό, επαγγελματικό ή ευχάριστο κτλ.).

Η κατοχύρωση του «Brand Logo» σήματος της επιχείρησής σας,
είναι εξίσου σημαντική όσο είναι η σωστή επιλογή του.*

Οι Υπηρεσίες Μας

01

Ονομασία Επιχείρησης/Εταιρίας/Προϊόντος

Το Brand name είναι το όνομα της επιχείρησης με το οποίο συστήνεστε στο κοινό σας. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία προβολής σας στην αγορά.

02

Λογότυπος

Το Brand Logotype,είναι ο λογότυπος της επιχείρησής σας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ._ Είναι ο τύπος γραφής του ονόματος της επιχείρησης σας.

03

Σλόγκαν

Το Tagline ή αλλιώς Slogan είναι η προωθητική φράση η οποία προσαρμόζετε και εφαρμόζετε σε όλες τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της.

04

Εταιρική Ταυτότητα

H εταιρική ταυτότητα, (corporate identity), ήταν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση παρουσιάζονταν στο κοινό της (όπως πελάτες, επενδυτές, προσωπικό).

05

Έντυπα

Φυλλάδιο/κατάλογος/φέιγ βολάν (Brochure), είναι όλα μορφές ενημερωτικών εντύπων τα οποία συνήθως υπηρετούν κάποια μορφή διαφήμισης.

06

Φωτογραφία

Αυθεντικό και μοναδικό υλικό εγγυάται άρτια προβολή. Βρισκόμαστε στην εποχή της εικόνας. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με εκατοντάδες εικόνες που μεταφέρουν μηνύματα.

07

Σήμανση εσωτερικού/εξωτερικού χώρου

ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ. H σήμανση μιας επιχείρησης έχει τεράστια σημασία και επιρροή στα συναισθήματα του κοινού της όπου και αν εμφανίζεται.

08

Συσκευασία

Οι συσκευασίες και οι ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εμπόρους για να ενθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν το προϊόν.

09

Διαφήμιση

Για να έχετε πραγματικά αποτελεσματικό μάρκετινγκ για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο μήνυμα που να ταιριάζει στο μέσο που επιλέγετε.